در قشم چه هتلی رزرو کنیم؟

windows 8 windows 7 opera firefox chrome idm winrar kmplayer kaspersky flashplayer adobe reader

در قشم چه هتلی رزرو کنیم؟

در قشم چه هتلی رزرو کنیم؟

 

در قشم چه هتلی رزرو کنیم؟

در جزیره قشم، هتل و اقامتگاه‌های متنوعی قرار دارند که هر سلیقه‌ای را در زمان اقامت راضی می‌کنند. اگر برای خرید به قشم می‌روید، هتل‌های قشم و درگهان گزینه‌های مناسبی هستند و نزدیک به مراکز خرید قرار دارند. هتل‌های ساحلی قشم، برای استراحت و استفاده از ساحل و دریا، انتخاب‌های ایده‌آلی‌اند. در ادامه این مطلب به معرفی بهترین هتل‌های قشم پرداخته‌ایم و راهی آسان را برای رزرو با تخفیف و قیمت مناسب به شما معرفی خواهیم کرد.

 

بوتیک هتل ایرمان

یکی از هتل‌های متفاوت و نوساز در قشم، بوتیک هتل ایرمان است. فضاهای داخلی و بیرونی هتل منحصر به فرد است. در کافی‌شاپ دنج و راحت آن می‌توان نشست و استراحت کرد. اتاق‌های بوتیک هتل ایرمان، دلباز و تمیزند و احساس در خانه بودن را به شما منتقل می‌کنند. اتاق‌های 2 و 3 تخته و سوئیت‌های 2 نفره با قیمت‌های مختلف در این هتل قابل رزرو است. از ساحل فاصله زیادی ندارید و رستوران و مراکز خرید قشم در چند قدمی‌تان هستند.

هتل آوینا

هتل 4 ستاره آوینا یکی از گزینه‌های اقامتی مناسب در قشم است؛ هم کیفیت خدمات و امکانات بالایی دارد، و هم موقعیت مناسب. از روم سرویس و خدمات تور و گشت گرفته، تا سالن کنفرانس و کافی‌شاپ برای مهمانان هتل آوینا فراهم شده. قلعه پرتغالی‌ها و ساحل خلیج فارس هم نزدیک به هتل قرار دارند و با کمی پیاده‌روی به آنها دسترسی خواهید داشت. اتاق‌های 2 و 3 تخته و سوئیت‌های 2 و 4 نفره که برخی از آنها به قلعه دید دارند، را می‌توان در این هتل رزرو کرد.

هتل آپارتمان سما 2

این هتل آپارتمان 3 ستاره برای افرادی که در سفر قشم به دنبال فضای بزرگ‌تر هستند، مناسب است. از اتاق‌های 1 تخته تا سوئیت‌های 5 نفره در هتل آپارتمان سما2 قابل رزرو است. در برخی از سوئیت‌ها هم امکان پخت و پز و آشپزی وجود دارد. کافی‌شاپ و رستوران از امکانات هتل آپارتمان محسوب می‌شوند و از روم سرویس در طول اقامت برخوردار خواهید شد.

رزرو هتل قشم

اسنپ‌تریپ یکی از سایت‌های رزرو آنلاین هتل و اقامتگاه است که هم قیمت‌های مناسب و تخفیف‌های ویژه دارد، و هم پشتیبانی 24 ساعته. با انتخاب مقصد و تاریخ مد نظرتان، رزرو هتل و اتاق در چند کامل می‌شود. از فیلترهای قیمت و نوع اقامتگاه هم می‌توانید کمک بگیرید تا گزینه اقامتی مناسب را در کمترین زمان پیدا کنید. اگر در خبرنامه اسنپ‌تریپ عضو باشید، از اولین افرادی خواهید بود که از پیشنهادات رزرو هتل در قشم باخبر می‌شوند.

 

ديدگاه هاي شما ::.
کد امنیتی رفرش