دانلود کتاب راهنمای بصری امواج الیوت

windows 8 windows 7 opera firefox chrome idm winrar kmplayer kaspersky flashplayer adobe reader

دانلود کتاب راهنمای بصری امواج الیوت

راهنمای بصری امواج الیوت

معرفی
با استفاده از این کتاب می‌توان آن الگوهای موجی را شناخت و حرکت بازار را طوری پیش‌بینی نمود که اکثر معامله‌گران هرگز نمی‌توانند رسیدن آن را تخمین بزنند. راهنمای بصری امواج الیوت یک کتاب راهنمای عمیق و آسان برای معاملات در بازارهای مالی به‌وسیلهٔ قواعد موجی الیوت است.


          .                            /                          DOWNLOAD 
مشخصات

نویسنده

جفری کندی و وین گورمن

مترجم

ابراهیم سپیانی و مهدی میرزائی

شابک

۹۷۸۶۰۰۱۸۶۲۵۵۷

موضوع

امواج الیوت

رده‌بندی کتاب

کسب و کار (علوم اجتماعی)

درباره مولف کتاب راهنمای بصری امواج الیوت
وین گورمن ریاست منابع تحصیلی EWI را بر عهده دارد. او در سمینارها و دوره های آنلاین خود به هزاران نفر از مردم درباره ی پیش بینی و تحلیل امواج الیوت آموزش داد. با بیش از سی سال تجربه به عنوان مدیر ریسک پذیر و بازرگان، او شغل خود را در بانک های بزرگ شهر جایی که مدیریت ریسک خود را کنترل کرد، شروع نمود. او تمام وقت در پایتخت خود بیش از 4 سال، قبل از امواج بین المللی الیوت تجارت کرد.

متن پشت جلد کتاب راهنمای بصری امواج الیوت
تجزیه و تحلیل امواج الیوت به وسیله ی شناسایی روانشناسی توده ها از بدبینی به خوش بینی در یک توالی طبیعی می تواند نوسانات بازارها را پیش بینی نماید. با استفاده از این کتاب می توان آن الگوهای موجی را شناخت و حرکت بازار را طوری پیش بینی نمود که اکثر معامله گران هرگز نمی توانند رسیدن آن را تخمین بزنند. راهنمای بصری امواج الیوت یک کتاب راهنمای عمیق و آسان برای معاملات در بازارهای مالی به وسیله قواعد موجی الیوت است. بسیاری از روش های این کتاب مبتنی بر قواعد کلاسیک «فراست» و «رابرت پریچر» است، در عوض این راهنمای بصری نشان دهنده چگونگی استفاده از امواج الیوت در معاملات به عنوان ابزاری مستقل و ترکیب آن با اندیکاتورهای تکنیکی است. بسیاری از نویسندگان امواج الیوت «جهان نوشته ها» را نسبت به «جهان واقعی» به تصویر کشیده اند. این مشکل باعث شده بسیاری از منتقدان ادعا کنند که تئوری موجی الیوت در دنیای واقعی کارایی ندارد. همکاری دو تحلیلگران بزرگ موسسه بین المللی امواج الیوت (وین گورمن و جفری کندی) باعث پیدایش ترکیب کاملی از محتوای درسی سنتی و کاربرد در دنیای واقعی شد. نویسندگان کتاب اذعان می کنند که تحت مدل امواج الیوت معمولا بیش از یک موج شماری معتبر در هر زمان خاص وجود دارد و گاهی اوقات این موج شماری ها در جهت مخالف هم است

دانلود رایگان 

دانلود
دانلود
دانلود 
ديدگاه هاي شما ::.
کد امنیتی رفرش