نکات میلیون دلاری برای افزایش فروش اینستاگرام

windows 8 windows 7 opera firefox chrome idm winrar kmplayer kaspersky flashplayer adobe reader

نکات میلیون دلاری برای افزایش فروش اینستاگرام

نکات میلیون دلاری برای افزایش فروش اینستاگرام

نکات میلیون دلاری برای افزایش فروش اینستاگرام

چگونه یک پیج پردرآمد در اینستاگرام داشته باشیم؟

برای شروع یک کسب و کار میلیون دلاری در اینستاگرام هم، وقت زیادی برای تجربه کردن همه‌ی راه‌های درست و اشتباه نداشته باشیم. خیلی‌ها هستند که تجربیات خود را با ما به اشتراک می‌گذارند. افرادی که قبل از ما، افزایش فروش اینستاگرام را تجربه‌ کرده‌اند. در این محتوا گزیده‌ای از مهم‌ترین قوانین افزایش فروش در اینستاگرام را برای شما جمع کرده‌ایم.

 

برندی مورد اعتماد بسازید

اگر در ابتدای مسیر هستید و سایه سنگین رقبای با سابقه روی شما سنگینی می‌کند باید مقدمات اعتبار بخشیدن به برند شخصی خود را مهیا کنید. این مورد را در نظر داشته باشید که مهم‌ترین دلیلی که مردم به برند خاصی اطمینان کامل پیدا می‌کنند قدمت آن است. شما با رعایت کردن برخی نکات مقدمات را خواهید چید و بعد از آن گذشت زمان، کار خودش را می‌کند. طولی نمی‌کشد که سن کسب و کار شما هم بالا برود و دیگران به ان اعتماد کنند.

 

برندسازی در اینستاگرام

پیج خود را در اینستاگرام برند کنید

خود را به خوبی معرفی کنید

یک نام مناسب انتخاب کنید. چیزی که خوب در ذهن بماند و وجه تمایز شما از سایرین باشد.

بیوی جذاب تهیه کنید. در قسمت بیو باید بتوانید ضمن معرفی کوتاه برند و محصولات خود به ویژگی هایی اشاره کنید که مشتری را ترغیب به دنبال کردن شما کند.

برای تصویر پروفایل پیج خود وسواس بسیار زیادی نشان دهید و سعی کنید وظیفه عکس و ادیت را بر عهده یک متخصص بگذارید. یکی از مهم ترین مواردی که باعث می شود مشتریان شما را در یاد بسپارند تصویر پروفایل است.

فالوورهای قدیمی را حفظ کنید و فالوورهای جدید را جذب! افزایش فالوور اینستاگرام قلق خاص خودش را دارد که باید بلد باشید در مقاله لینک داده‌شده به طور دقیق،17 راهکار عملی و تضمینی را مورد بررسی قرار داده‌ایم.

شما در ابتدای مسیر هستید. باید در مشتری ایجاد حس امنیت کنید. اگر مشتریانی دارید که از شما راضی‌اند، ابراز رضایت آن‌ها را با دیگر کاربران خود به اشتراک بگذارید.

قبل از منتشر کردن پست با دقت کپشن را مطالعه کنید و به هیچ وجه کپشن شما نباید خواننده را درگیر غلط‌های املایی و نگارشی کند.

به صورت مستمر پست بگذارید. نشان دادم استمرار شما در اداره کردن پیج، هم به مذاق کاربران خوش می‌آید و هم به مذاق اینستاگرام.

هر چه می‌توانید روند تکمیل خرید را راحت‌تر کنید. قیمت‌دهی، نحوه گرفتن سفارش و نحوه پرداخت و … باید در راحت‌ترین حالت ممکن باشد.

به رایگان ارسال کنید ( ارسال رایگان میتواند امتیاز پیج شما نسبت به رقبا باشد)

اگر از محصولات خود تصویری منتشر می‌کنید، بهتر است تصویری از واقعیت محصولات باشد.

از خط تولید محصول هم تصویر منتشر کنید( در صورتی که خودتان، تولیدکننده محصولات هستید حتما از خط تولید، تصاویر و ویدئو با کیفیت تولید و منتشر کنید. این اقدام به اعتبار شما می‌افزاید)

قیمت گذاری درست و تاثیر آن در افزایش فروش اینستاگرام

برای موفقیت و افزایش فروش در اینستاگرام یکی از مواردی که می تواند تاثیر مستقیم از خود نشان دهد قیمت نهایی محصولات پیج شماست. اگر تازه وارد باشید نمی‌توانید قیمت محصولات را در بازار تعیین کنید. قبل از این که شما اقدام کنید، قیمت ها توسط برندهایی با سابقه چند ده ساله و با توجه به ظرفیت بازار تعیین شده‌اند.

 

  بهینه سازی تصاویر در شبکه های اجتماعی - از اینستاگرام گرفته تا لینکدین و آپارات

به هیچ وجه به منظور سود بیشتر، قیمت محصولات خود را بالاتر از حد معمول قرار ندهید. که این کار خیلی زود بیزینس شخصی شما را متلاشی خواهد کرد.

 

از سوی دیگر بسیاری از افراد تازه وارد به حوزه فروش در اینستاگرام با پایین آوردن غیرمعقول قیمت‌ها هم به حوزه فعالیت خود آسیب وارد می کنند. این کار هم اشتباه است. باعث می‌شوند تا مشتریان جدید، همان نگاهی را به محصولات شما داشته باشند که به محصولات فیک موجود در بازار دارند.

 

بهتر است، کمی پایین‌تر از سایر رقبای کارکشته قیمت‌گذاری کنید. علاوه بر این که پشتیبانی بیشتری هم ارائه بدهید.

 دانلود پکیج کامل آموزش هک کردن پیج اینستاگرام: https://fapool.ir/file/90775/w0p1

شاید در مرحله اول، مشتری‌ها بر روی قیمت از خود وسواس نشان دهند اما هنگامی که از کیفیت محصولات اطمینان حاصل کنند حساسیت کمتری روی قیمت نشان خواهند داد.

ديدگاه هاي شما ::.
کد امنیتی رفرش